Fokus Digital Services

Данъчен семинар:
ЗДДС и Наредба № Н-18 за касовите апарати

Съвместно с "Плевнелиев ООД" Ви каним:

Лектори на семинара:

Антоанета Пенева – главен експерт по приходите в НАП

Веселина Митева   – главен юрисконсулт в НАП  

15-ти май 2019 г. –  гр. Варна, х-л Плаза

16-ти май 2019 г. –  гр. Бургас, х-л Аква

17-ти май 2019 г. –  к.к. Св. Константин и Елена, Сириус бийч СПА хотел

21- ви май 2019 г. – гр. В. Търново, х-л Арена

22-ри май 2019 г. – гр. Русе, х-л Космополитан


Теми:

"Данъчното законодателство в сила за 2019 г."

"Закон за данъка върху добавената стойност - промени за 2019 г."

"Промени в Наредба № Н-18 от 13 декември 2006 г. за регистриране и отчитане чрез фискални устройства на продажбите в търговските обекти, изискванията към софтуерите за управлението им и изисквания към лицата, които извършват продажби чрез електронен магазин"

Цена за участие на всеки един от семинарите - 150 лв. с ДДС.
В цената са включени още обяд, 2 кафе-паузи, работни материали, както и сертификат за участие.

Програмата по часове:

09:00-09:15 Регистрация на участниците

09:15 - 10: 30 Закон за данъка върху добавената стойност:
1. Данъчно третиране на ваучерите.
2. Отложено начисляване на ДДС при внос.
3. Нови правила при определяне на данъчната основа на някой доставки.

10:30 - 10:45 Кафе-пауза

10:45 - 12:30 Закон за данъка върху добавената стойност– продължение
4. Промени, свързани с далекосъобщителните услуги, радио- и телевизионно излъчване и услуги, извършвани по електронен път.
5. Промени, свързани с регистрацията и дерегистрацията.
6. Други промени в ЗДДС.
Промени в ППЗДДС
Дискусия

12:30 - 13:30 Обяд

13:30 -14:45 НАРЕДБА № Н-18 ОТ 13 ДЕКЕМВРИ 2006г
Регистриране на продажби/сторно операции в търговските обекти:
1. Промяна при предаването на данни от търговските обекти към НАП.
2. Нови реквизити във фискалната касова бележка.
3. Издаване на сторно документ от фискалното устройство.
4. Регистриране на продажби/сторно операции чрез касови бележки от кочан.
5. Предаване на данни за обороти при работа с касови бележки от кочан.
6. Новости при лицата, извършващи продажба/зареждане на течни горива
7. Други.
8. Срокове.

14:45 - 15:00 Кафе-пауза

15:00 - 16:45 Софтуер за управление на продажбите в търговските обекти (СУПТО):
1. Кой софтуер представлява СУПТО?
2. Изисквания към СУПТО.
3. СУПТО при продажби, заплащани от НЗОК.
4. Публичен електронен списък на СУПТО.
5. Изисквания към лицата, които използват СУПТО.
6. Срокове.

16:30 - 16:45 Кратка почивка

16:45 - 17:30 Електронен магазин
1. Определение. Видове.
2. Изисквания към лицата, извършващи продажби чрез електронни магазини.
3. Публичен списък на електронните магазини.
4. Срокове.
Дискусия

 

Искате ли да спестите 10% от цената за този и следващи семинари? Можете да го направите, ако станете член на Клуб РС Издателство.

Днес Ви предлагаме Програма Минимум, а с нея и:


• 5 лв отстъпка от цената на всяка книга на РС Издателство и Бизнес Консултации
• 10% отстъпка от цена за участие в семинари

• 10% отстъпка от цена за абонаменти
• Безплатна доставка на поръчани книги с куриер на Спиди
• Първи ще научавате за събития, промоции и нови издания на РС Издателство и Бизнес Консултации
• Ще участвате в конференция със счетоводители и експерти за обмяна на опит              
• Срок на членството: 12 месеца след заплащане и издаване на членски сертификат.

Станете част от избраните клиенти на РС Издателство и Бизнес Консултации, като доплатите членство за Програма „Минимум“. Ако желаете разяснение за нея, моля свържете се с нас на тел. 0888 933 813

РС Издателство и Бизнес Консултации – Кои сме ние?

Създадена през 2011 година, нашата компания вече 8 години предлага експертна литература в областите счетоводство, трудово право и мениджмънт.

Разчитайки на нас, можете да получите практическа помощ чрез:
електронни книги на CD - с възможност за безплатни актуализации с допълнителни статии и казуси;
печатни издания - текстове на закони и решения на реални казуси;
персонални консултации със специалисти в два онлайн портала - Портал Счетоводство (www.portalschetovodstvo.bg) и Портал ТРЗ Нормативи (www.portaltrznormativi.bg).

Стремежът ни е да правим своите клиенти по-успешни, по-компетентни, по-големи професионалисти.

Работим с екип утвърдени експерти от градовете София, Варна, Русе, Габрово, Пловдив. Сред тях се нареждат проф. д-р Стоян Дурин, Елена Илиева, Наталия Василева, Ели Марова, Красимира Гергева, Трендафил Василев, Пламен Ангелов, Миглена Трифонова, Христо Досев и др. С тяхно съдействие Ви предоставяме най-ценния тип решения – практическите - във всяка една от трите сфери. Такива, каквито можете без колебания и съмнения да приложите в своята работа.

Свържете се с нас на електронен адрес info@biznesidei.bg и телефони + 359 877 954 760; + 359 889 333 639

Други наши продукти можете да откриете на www.straton.bg.

Форма за поръчка

Поставете отметка на желаните продукти:

Попълнете

Телефонният Ви номер е необходим, за да се свържем с Вас относно Вашата заявка .
Предоставените от Вас данни са лични и попадат под специална защита, по смисъла на Регламент (ЕС) 2016/679. Давам съгласието си "РС издателство и бизнес консултации" ЕООД да събира и обработва попълнените данни в този талон. Информационна бележка!!

Условия за връщане и рекламация

* Полетата маркирани със звездичка са задължителни!

ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ